Процедура по замяна или връщане на стоки
Тази страница само описва стъпките по извършване на връщания и замени на стоки, закупени от онлайн магазин www.royalfashion.bg, собственост на „Роял Фешън Клъб “ЕООД, с адрес на регистрация гр. София, бул. „Сливница“, бл. 212, вх. Г, ет. 2, ап. 4, с ЕИК 205925546 и Данни за кореспонденция: България, гр. София, бул. „Сливница“, бл. 212, вх. Г, ет. 2, ап. 4, admin@royalfashion.bg, мобилен телефон +359 877 085 777.
„Роял Фешън Клъб“ ЕООД следва законоустановените стандарти за връщане и отказ на поръчка, учредени от Комисията за защита на потребителите в България и описани в общите условия. За пълна информация моля посетете страницата общи условия.
Ако желаете връщане или замяна в срок от 14 дни след като сте получили Вашата пратка, е нужно да заявите такова. След заявяване трябва да върнете артикулите в максимално кратък срок и не по-късно от още 14 дена. По-долу са описани стъпките, през които трябва да преминете:
ЗАМЯНА НА АРТИКУЛ
1) ЗАЯВКА ЗА ЗАМЯНА
Ако желаете да замените артикул от Вашата доставена поръчка, направете следното:
Направете нова поръчка в онлайн магазин www.royalfashion.bg. с новия размер дреха/обувки
При финализиране на поръчката напишете в „Допълнителни бележки“, че правите поръчката с цел „замяна“.
Върнете продуктите на адрес гр. София, СПИДИ, офис на Спиди № 306, гр. София, ж.к. Надежда, бул. Ломско шосе № 154.За получател посочете фирма „Роял Фешън Клъб “ЕООД ,телефон +359 877 577 500.Към пратката трябва да бъдат приложени: формуляр за замяна и стокова разписка която сте получили заедно с продукта/продуктите.
Важно! Не приемаме пратки изпратени с наложен платеж, както и пратки изпратени за наша сметка.
Важно! Не поемаме ангажимент да получаваме пратки от пощенски станции.
Всеки клиент може да върне продукти с куриерска СПИДИ, офис на Спиди № 306, гр. София, ж.к. Надежда, бул. Ломско шосе № 154, като ни уведоми за това на admin@royalfashion.bg или на телефон +359 877 085 777 за номера на товарителницата, с която е изпратил продукта, името на куриерската компания и данни за връзка. На посочения адрес не е възможно стоките да бъдат върнати лично от съображения за сигурност.
В случай на замяна, отказ и/или връщане на поръчката, клиентът заплаща куриерските услуги.
Замяна на артикул е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност разликата в цената може да бъде запазена във Вашия профил като кредит, който можете да ползвате по-късно за пазаруване.
2) РЕАЛИЗИРАНЕ НА ЗАМЯНАТА
След като получим пратката Ви и се уверим, че е запазен търговския вид на стоката ние ще изпратим към Вас новата пратка с желаните от Вас размери/продукти.
Стойността на куриерските услуги в двете посоки при замяна са за сметка на Клиента.
ВРЪЩАНЕ НА АРТИКУЛ
1) ЗАЯВКА ЗА ВРЪЩАНЕ
Използвайки нашата форма за обратна връзка в страница Контакти, трябва да опишете, че желаете да върнете даден артикул (или всички артикули) от поръчката, като попълните задължително:
номера на Вашата поръчка (ще го намерите в e-mail-а с потвърждение на поръчката или във Вашия профил, ако пазарувате като регистриран потребител)
причина за връщане
посочете, че желаете възстановяване на сумата от наша страна
2) ВРЪЩАНЕ НА СТОКА
Върнете продуктите на адрес: офис на Спиди № 306, гр. София, ж.к. Надежда, бул. Ломско шосе № 154, За получател посочете фирма „Роля Фешън Клъб“ Е ООД ,телефон +359 877 085 777. Към пратката трябва да бъдат приложени: формуляр за връщане с коректно написан IBAN,стокова разписка която сте получили заедно с продукта/продуктите.
Важно! Не приемаме пратки изпратени с наложен платеж, както и пратки изпратени за наша сметка. Стойността на продуктите ще Ви бъде възстановена след като получим върнатите стоки, а в случай на рекламация и след като тя бъде уважена ще Ви бъдат възстановни и куриерските разходи.
Важно! Не поемаме ангажимент да получаваме пратки от пощенски станции.
Всеки клиент може да върне продукти на www.royalfashion.bg с куриерска фирма СПИДИ, офис на Спиди № 306, гр. София, ж.к. Надежда, бул. Ломско шосе № 154,, като ни уведоми за това на admin@royalfashion.bg или на телефон +359 877 085 777 за номера на товарителницата, с която е изпратил продукта, името на куриерската компания и данни за връзка. На посочения адрес не е възможно стоките да бъдат върнати лично от съображения за сигурност.
В случай на замяна или отказ от поръчката, клиентът заплаща куриерските услуги.
Важно! В случай, че върнете пратка след преглед и тест при куриера, то стойността на куриерските услуги и в двете посоки ще бъдат за Ваша сметка.
3) ВРЪЩАНЕ НА ПАРИ
След като получим обратно върнатата от Вас стока с приложени: формуляр за връщане с коректно написан IBAN,стокова разписка която сте получили заедно с продукта/продуктите ние ще възстановим сумата в срок до 14 дни по банков път.
ПОВРЕДЕНИ СТОКИ
При замяна или връщане на стоки закупени от онлайн магазин www.royalfashion.bg , трябва да се съблюдават следните изисквания:
Стоките да НЕ са с нарушена цялостна опаковка;
Стоките да НЕ са със скъсани или липсващи етикети и/или аксесоари;
Стоките да НЕ са подлагани на пране и/или химическа обработка;
Стоките да НЕ са носени;
Стоките да НЕ са със замърсявания;
Стоките да НЕ са гладени;
Ако стоките са обувки, то те трябва да бъдат върнати в оригиналната им кутия, в която са били получени;
Ако върнат от клиент артикул не отговаря на горните изисквания, www.royalfashion.bg запазва правото си да върне стоката на клиента без предупреждение!
Важно! Ако върнат от Клиент продукт е в състояние, в което не може да бъде продаден като нов, то ние си запазваме правото да изискаме такса от Клиента за привеждането на продукта в началния му вид (ако е възможно) или за да покрием разликата в цената, получила се при продажбата на продукта втора ръка. В случай, че не е съгласен с това условия ние можем да доставим продукта обратно на Клиента, за негова сметка.
Когато при връщане на продукти, се забелязват следи от ползване, износване, драскотини, охлузвания, миризми, липса на аксесоари или части от продукта, ние си запазваме правото да решим дали да приемем връщането или да задържим част от стойността на продукта – сума която ще бъде съобщена на Потребителя след оценка на щетите.
Дата на последна редакция: 10.11.2020г.